Mojim prinčevima

Spavajte.
Spavajte moji mali prinčevi,
snom anđela
belog,nevinog i toplog
kao perje,
kao sunce na užarenom pesku.

Spavajte
a ja ću biti uz vas.

Neću vas buditi.
Ni pričati.
Ni doticati.
Ni ljubiti.
Ja ću vas samo gledati,
čak ću se bojati
da vas moj pogled
ne probudi.

Spavajte,
mirom sitog deteta,
nevinošću slučajnih pogleda,
belinom novoga snega,
čistinom letnje kiše,
mirisom prolećnih cvetova.

Spavajte,
a ja ću sigurno
biti uz vas,
da vas čuvam
i pazim da vam je lepo,
da ste mi divni i topli
i tako svi pospani,
kao uspavani lepotani.

A ja ću biti  ona žaba
koja se pretvara u
princezu na zrnu graška,
pa ću korakom pepeljuge
ukrasti svakome po
jedan san
da ga spakujem u kutiju
i pošaljem usamljenom
malom princu.

Spavajte,
budite mi
vesnici nove bajke
i svih onih novih
prinčeva,
koji će jednom zaspati
nakon bajke
( sa mnom)
i koji će onda,
kao i vi,
postati tako nevini i daleki
uspavani prinčevi.

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod pesme i označen sa , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

