pa ni izvini (ili hvala) sto smo iskoristili tvoje obrazovanje i iskustvo…

From: szec77@gmail.com

To: branislavamicic@##.rs
Subject: pismo urednici casopisa ONA

Date: Tue, 19 Apr 2011 12:16:33 +0100

Poštovana Branislava,
volim časopis ONA.
Vaš rad pratila sam još od uredništva časopisa LISA, jer volim život 🙂
Obavezno pročitam Vaš predgovor jer gotovo u svakom prepoznam sebe,bar u nekoj rečenici.
Sviđaju mi se rubrike u časopisu ONA kao što su Etnologijai razna verovanja u naroda o pričama o anđelima,vampirima,vešticama,zatim rubrike Isidore Bjelice i Anabele Basalo kao i Jasmine Mihajlović.Smatram ih koleginice po peru, jer i sama pišem.
Pesmu Miroslava Pavića,umesto rubrike,čuvam isečenu,upravo,iz časopisa ONA.

Pišem pesme, putopise,priče,a u pripremi su i roman Ljubav bez maske i Sve moje mašte, kao i knjiga putopisa Vodi me odavde.

Moj sajt je http://www.blogoye.org/maza/

Rubriku koju sa najvećom pažnjom pratim je Srećan put ,posvećen putovanjima u saradnji sa agencijom Robinson.
I sama mnogo volim da putujem, te i pišem o tim putovanjima.
Za priču o Siciliji,Ostrvo sunca-Isole del sole-Sicilija , dobila sam više priznanja i nagrada.
Na Siciliji sam,sticajem okolnosti duže boravila kao turistički vodič američke firme Royal Class LLC, kao njihov predstavnik u Italiji, gde sam vodila naše turiste iz Srbije na izlete.
Ova priča objavljena je :
-11.10.2010. na sajtu www.gdestinacija.com, gde objavljujem svoje putopise pod pseudonimom Mala plava
http://gdestinacija.com/destinacije/Evropa/italija/palermo/putopisi/3005/Ostrvo+sunca-+Isola+del+sole+-+Sicilija.html
i dobila nagradu.
http://gdestinacija.com/destinacije/Evropa/austrija/bec/novosti/675/Nagra%C4%91eni+putopisi+za+oktobar!.html
– u Kontikijevom časopisu Svet na dlanu broj 39,decembar 2010.( koji vam šaljem u attc.) na strani 8 i 9.
-Od POLITIKE dobila sam specijalna priznanja za putopise i objavljena su u dodatku PUTOVANJA. 

Sve ovo Vam pišem jer me je iznenadio putopis Vaše saradnice Gordane Radisavljević Jočić iz poslednjeg martovskog broja časopisa ONA!
Njen putopis Etna i Arhimedesova sandala je prepričana,bezmalo prepisana moja priča o Siciliji!
Kako su moje priče objavljene u prošloj godini i krajem 2010.godine,stekle vrlo kvotirano mesto na sajtovima,gde kad pretražujete podatke o Siciliji na srpskom jeziku,uglavnom u pretraživačima izlaze moja dela, zameram Vašoj saradnici što nije bar birala svoje reči.
Ili, ako me je već citirala, što nije napomenula izvor svoga rada.
Iskreno,volela bih da mene angažujete te da ja umesto Gordane pišem za Vaš časopis,ali bih svakako,kao do sada,inspiraciju tražila u sopstvenim doživljajima sa putovanja.

Ne ljutim se što me ljudi čitaju.Volim da me upoznaju jer se i trudim da budem interesantna i nova, na svoj način.Ljutim se što koriste moje iskustvo,inspiraciju i moje reči, potpisivajući sebe.

Hvala Vam na razumevanju.

ONA je časopis koji volim,koji smatram originalnim i kome ću uvek poželeti- srećan put u uspeh!

Srdačan pozdrav i srećan rad

Sandra Zec
prof.srpskog i italijanskog jezika
szec77@gmail.com

ODGOVOR 28.04.2011.

Poštovana Sandra,

Vaš mejl je bio tema nedavno održanog redakcijskog sastanka Ona Magazina. Napisan izuzetno toplo i prijateljski, imao je nameru, kako sam ja shvatila, da doprinese boljitku našeg časopisa. Zahvaljujem Vam se na primedbi koju ste nam uputili.

Veoma rado bih Vas pozvala u tim Ona Magazina, ali nedavno smo doneli odluku da ne uvodimo nove honorarne saradnike ove godine jer je finansijska situacija izuzetno „napeta“. Mi smo se odlučili za kvalitet a on košta i ne ceni se dovoljno u ovom trenutku.

Veliko mi je zadovoljstvo što imamo podjednako kvalitetnu čitalačku publiku, što ste Vi svojim pismom i pokazali.

Srdačan pozdrav,


Branislava Mićić, glavni i odgovorni urednik
Ona Magazin
IBO PRESS d.o.o. Beograd
adresa
063 ######, 011 #######

2011/4/28

 

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod Drugi o meni i označen sa , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Jedno reagovanje na pa ni izvini (ili hvala) sto smo iskoristili tvoje obrazovanje i iskustvo…

  1. Tipičan birokratski odgovor!
    Nešto kao „Zemlja je okrugla.“ Samo po sebi tačno ali nije odgovor na pismo.

Ostavite odgovor

