Odgovor na tekst Jovane Gligorijević Reklamersko forsiranje vedrog duha, Vreme br.1062 od 12.05.2011.

Sreća je u nama,u našem duhu,našem leptiru koji kruži oko naših glava i u rojevima istih u našim dušama, te u našim velikim srcima, ali i na našim borama…i opet kao i pre neki dan citiram Dobricu Erića- Prkosna pesma
„Kriva sam što jesam
a treba da nisam
Kriva odavno
što stojim uspravno
i gledam u nebo, umesto u travu
Kriva što se drznuh
protiv krivde
kriva ..“
I možete me zvati elitista ( ili kako god hoćete) ali mi ne dirajte mojih 365lepihdana,ni moje male stvari,moje ljude koji vole,smeju se i pevaju rečima!
I čine čuda!
Ne dam!
O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod Price i označen sa , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

