san ili java…uvek ti

sanjam te-

dišeš

topli dah na mom vratu

veliki zagrljaj

mokar poljubac

meke su ti usne

zoveš me u snu

maziš me

grliš me

da ti ne ispadnem

kao da sviraš

tvoji meki prsti

po meni

onda se trgneš

kao beba

i okreneš na drugu stranu

ali nogu prebacuješ preko mene

da me osetiš

da sam tu.

a ja te posmatram

i smešim se

tvoj miris je

u mojim nozdrvama.

obožavam taj miris

prepoznatljiv.

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod pesme i označen sa , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

