Muzika u mojoj glavi

U jednostavnosti reči,
pogleda,dodira,mirisa
pronalazim komplikovanost
buđenja bez muzike.
Kako je moguće da ti ne fali?
Kako je moguće da možeš
da piješ kafu,pušiš,čitaš
ležiš,misliš, bez muzike?
Kako je moguće da možeš
nečega da se setiš
a da to ne prati neka melodija?
I dok listaš album
ili skroluješ mišem
po fotografijama na kompu
zar ti se ne vrti
neka melodija u glavi?
I dok mi kucaš sms
jubim te
ili jepo pavaj
zar ti nije logično
da sve to prati neka melodija?

I znaš,
dok pališ cigaretu – sebi,
a meni dodaješ – moju,
u tišini,
posmatram ti trepavice,
koje imaju neki nemir leptira,
i obrve, tamne kao docrtane,
u mojoj glavi svira muzika,
neka melodija
koja će uvek pratiti
taj mali ritual….

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod pesme i označen sa , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

