Dogodilo se…do 183.dana u ovoj godini

Osvanuo je drugi juli,ali samo kalendarski.
Ovaj realni liči više na neki dan oktobra meseca.Postadosmo svi meteropate.Ja sam odavno.Vreme nam diktira raspoloženje.
I tako, na ovaj 183. dan u ovoj godini,na sredini,jer je do kraja preostalo još 182, odlučih da se prisetim šta je to što što mi je dala,oduzela, kako sam je skrojila,tako sam je i sašila,kažu.
Nakon predivnog obilaska „male Italije“ za vreme novogodišnjih praznika, gde me je vreme poslužilo i gde sam uhvaćene trenutke Jadranskog mora sa one strane obale beležila fotoaparatom iz Riminija,San Marina, Ravenne,Padove,Ferarre, dobih i nagradno putovanje za Beč.
Moj putopis na www.gdestinacija.com dobio je odlične kritike i kao zahvalnost poslaše me na bečki melanž. I tu me vreme posluži, pa sunčane dane  januara,iskoristih i za izlet do Bratislavehttp://www.blogoye.org/maza/
A onda saznah, da je nekome bilo mnogo lako da dođe do svog honorara,zahvaljujući mojoj pismenosti
http://www.blogoye.org/maza/
   služeći se slobodno onim što ja stvorih!
U mesecu mački,spoznah značaj Theta healinga-voli sebe,zahvali se,budi svoja misao,ono si što želiš i nastavih da radim na sebi.
Pišem,uređujem blogove,tražim sebe ( i njega) ,kao da osećam promene na svakom koraku.
A kriza u jeku.Firmu sam zatvorila. Na birou sam,jedna od nezaposlenih,sa dva završena fakulteta…
Honorarno radim u kancelariji kod prijatelja, držim časove italijanskog, prevodimtekstove,uputstva,pesme…radim ali želim više.
Sve vreme pratim nemire u Egiptu,Tunisu,Libiji…zemljotres u Japanu, bombardovanje Libije,i  pitam se,šta se dešava sa svetom?
Onda,pozitivnog stava,odlučna da sledim filozofiju Konfučija „ako bi svaki dan stavio po grumen zemlje na jedno mesto,jednoga dana to bi bila planina“ i pod pozitivnim utiskom mnogobrojih pročitanih knjiga
( neke od njih „Split“ S. Stankovića,“Nisi onaj koga želim“ A.Potera, „Od kada sam se zavolela volim“I. Kuzmanović) napisah svoj pogled na dolazak proleća www.365lepihdana.rs
Uz koncerte Gorana Karana, Ibrice Jusića, neobičnoj DJ žurci u belom na White sensation, te večnoj zvezdi – Čoli i veterana iz Whitesnake-a, udahnula sam pesme ljubavi, života, mora, mladosti, optimizma.
Po ko zna koji put, zahvaljujem se svom gradu što mi daje mogućnost da biram.Jer ja biram svoj život i sve u njemu,zar ne? Ili kako kaže Pol Arden „nisi dobar onoliko koliko zaista jesi,već koliko želiš da budeš“.
Odlazim u Grčku,pre svih demonstracija i nemira, u vreme kada ovde hvataju Ratka Mladića i kada svi kritikuju jednu propalu mladost pijane pevačice , tužno viđenu od strane njenih obožavalaca.
Ja tamo uživam u majsko-junskom suncu,u miru i spokoju koje samo more može da pruži, u lepoti jednog šumovitog poluostrva i setno prepoznajem dedinu propalu mladosti na Srpskom groblju u Solunu.
Danas…
Danas se svi radujemo sa Noletom.Puno nam je srce,puna nam je duša. Uz njega smo,ponosni na sve njegove pobede.
Noćas se rodio i jedan Luka u bolnici u Narodnog fronta. Udahnuo je ovaj naš vazduh , ne sluteći na kakav je svet došao. Želim mu svu sreću koja se poželeti može,kao uostalom i svakom živom biću koje poznajem ili prepoznajem.

Jutros je procvetao limun u mojoj bašti.Prkosi hladnom vremenu.On oseća da je drugi juli.On zna da je ovo njegovo  vreme za rađanje. 
Nema čekanja.Idemo dalje…

Ne postoji više vedro nebo

ali ima nešto

iznad ovih oblaka…

Iz pesme „Gde se kriju anđeli“ Eros Ramazzotti 

 

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod Price i označen sa , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

