Tragam za pravim ukusom kafe

Oduvek sam volela da pijem kafu!
Ma,na samu reč kafa,meni nešto drago,blaženo,osmeh kao kod deteta…

Čudna je to ljubav. jednosmerna, a tako intenzivna.

O mirisu i da ne pričam…kao da me priziva, osetim je,još dok sam tamo negde 😉

I tako,svoje dugogodišnje ljubakanje sa kafom, toplom, hladnom, sa sladoledom,sa šlagom, sa sladoledom i sa šlagom, sa čokoladom, sa konjakom, sa mlekom, bez mleka, kao da nekako želim da uokvirim.
Tragam za pravim ukusom kafe.
Onim mojim.Potaman, što bi rekli.
Katkad,zavisi od doba dana ili godišnjeg doba,koja mi kafa leži.
Nes sa malo mleka bez šećera, u jutarnjim satima iz velike šolje na zelenoj terasi.
Nakon ručka, mali,kratki a jak espresso ili domaća kafa bez šećera iz srednje šolje.U bašti moje kuće ili u bašti nekog kafića.
Cappuccino mi prija posle podne , kao užina ili uz čašicu -dve razgovora sa prijateljima.
Prosto, ne mogu da zamislim kako kažem nekome-` ajmo na čaj!?

I sada,dok gutljaj po gutljaj, crnog gorkog napitka degustiram uz ovo pisanje, smešim se pri pomisli da razmišljanja pretočim u reči…
Zašto? Zato što mi je definitivno najlepši ukus kafe, onako jake i aromatične, posle seksa.
Uh..eto,napisah…

Pa, ko hoće na kafu?

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod Price i označen sa , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

