Musica è – Eros Ramazzotti – Muzika je

Musica è
guardare più lontano e perdersi in se stessi
la luce che rinasce e coglierne i riflessi
su pianure azzurre si aprono
su più su i miei pensieri spaziano
ed io mi accorgo che
che tutto intorno a me, a te

musica è
la danza regolare di tutti i tuoi respiri su di me
la festa dei tuoi occhi appena mi sorridi
tu e il suono delle labbra tue
tu sempre di più
quell’armonia raggiunta in due
ti ascolterò perché
sei musica per me, per me.

io sento ancora
le voci della strada dove son nato
mia madre quante volte mi avrà chiamato
ma era più forte il grido di libertà

e sotto il sole
che fulmina i cortili
le corse polverose dei bambini
che di giocare non la smettono più
io sento ancora cantare in dialetto
le ninne nanne di pioggia sul tetto
tutto questo per me
questo dolce arpeggiare
è musica da ricordare
è dentro di me… fa parte di me… cammina con me

è
musica è
l’amico che ti parla
quando ti senti solo
sai che una mano puoi trovarla.

è
musica è
da conservare, da salvare insieme a te

senti
più siamo in tanti e più in alto sale
un coro in lingua universale
dice che dice che
anche del cielo han bucato la pelle
lo senti
è l’urlo delle stelle

forse cambierà
nella testa della gente
la mentalità
di chi ascolta ma non sente
prima che il silenzio
scenda su ogni cosa
quel silenzio grande
dopo l’aria esplosa

perché un mondo senza musica
non si può neanche immaginare
perché ogni cuore anche il più piccolo
è un battito di vita e d’amore
che musica è…

Muzika je
kad gledaš mnogo dalje i gubiš se u samom sebi

svetlost koja se ponovo rađa i prikuplja odsjaje

na plavim horizontima otvaraju se

uzdižu se moje misli lete

i ja primećujem da

sve oko mene,oko tebe

muzika je

uobičajen ples svih tvojih uzdaha na meni

slavlje tvojih očiju kad mi se osmehneš

ti i odjek tvojih usana

ti uvek više

ova harmonija postignuta u dvoje

slušam te zato što

si muzika za mene,za mene

ja još čujem

glasove puteva gde sam rođen

moja majka koliko me je puta pozvala

ali je bio jači vapaj slobode

i pod suncem

koje pali dvorišta

prašnjave dečije puteve

čije igre nikada ne prestaju

ja još čujem pevanje na dijalektu

kišne uspavanke po krovu

sve ovo za mene

ova slatka melodija harfe

je muzika za pamćenje

u meni je..deo je mene…korača sa mnom

jeste

muzika je

prijatelj koji ti govori

kada se osećaš usamljeno

znaš da bar na jednu ruku možeš da se osloniš

jeste

muzika je

da se zaštiti, da se sačuva zajedno sa tobom

slušaj

sve što smo brojini

sve se u visinu diže

jedan hor univerzalnog jezika

koji kaže koji kaže

da su i nebu probili kožu

to što čuješ

to je vapaj zvezda

možda će se promeniti

u glavama ljudi

mentalitet

da ko sluša ali ne čuje

pre nego što tišina

prodre u svaku stvar

ova ogromna tišina

nakon vazdušne eksplozije

jer svet bez muzike

ne može se čak ni zamisliti

jer svako srce

čak i najmanje

je jedan otkucaj života i ljubavi

to muzika je…

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod moja radionica i označen sa , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

