Zavedi me rečima

Zavedi me rečima. 

Pokaži mi da znaš

kako može tango

da se igra

i bez pesme

i bez dodira.

Uzmi tu sliku sećanja,

rečima je stvori,

rečima je vajaj.

Neka jedna umetnost

prožme drugu.

Neka nastane lavina

toplih dodira

bujicom reči sklopljena.

Zavedi me…

igraj se

kao scenario filma,

koji nikada neće biti pročitan

u tajnama naših glava.

Zavedi me rečima ,

ko pečatima od poljubaca

crvenog karmina.

Saksofon svira…

dovoljno za početak?

Zavedi me rečima ,

onim što šapućemo kad neko svira,

onim što ne izgovaramo kad neko voli,

plašeći se da ih izgovorene

glas ne izbriše.

Samo me zavedi, rečima …

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod pesme i označen sa , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

