danas je bio dan oprastanja

oprostili smo se. moj stari, dobri, beli opelcic i ja. otisao je u ruke novog vlasnika. jednog postenog coveka grubih dlanova, iza suma i dolina, na jednom proplanku iznad izvora. oprostili smo se bez reci. bez pogleda. svako je gledao na svoju stranu. on – srecan sto je ponovo nekome centar paznje. ja – srecna sto cu ga usreciti i sebi olaksati oprastanje od proslosti. uspomene cemo nostiti vecno. i on. i ja. to mu dodje kao ona vecna ljubav iz bajki. samo sto je ovde rec o posebnoj ljubavi, koja ulazi u bajku. a ta bajka se zove zivot. u dvoje. sad je red da se ponovo uparim… a ti, ti putuj maleni mojhrabar je onaj koji pada al` ustaje

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod Poruke Licne Prirode i označen sa , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Jedno reagovanje na danas je bio dan oprastanja

  1. Jednostrana viđenja, jednostrani odraz.
    To je moje viđenje!

Ostavite odgovor

