„Ovo su tvoje pesme, ne pitaj me kako sam saznao šta misliš“ M.M.Antić

Volim kada me inspirišeš. Kad jedan pogled blagi, nežan uokviri dan.Ko sliku.

Fotografija je crno bela. One su romantične, zar ne? I samo taj jedan crveni balon u ruci u obliku srca. Obojen.

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod Poruke Licne Prirode i označen sa , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

3 reagovanja na „Ovo su tvoje pesme, ne pitaj me kako sam saznao šta misliš“ M.M.Antić

  1. Ljubav ne poznaje ponos… Ljubav ne ostavlja dugove… Ljubav ne poznaje poniženje… Ljubav je najuzvišeniji osećaj u životu… Ljubav ne možeš zgaziti… Ljubav nije vlasništvo… Ljubav nije naredba…

    Ljubav je samo ono što osećamo…

    Ne možemo je ukrasti, možemo pogrešno tumačiti, kako ljubav tako i pesme, svako na svoj način, ali ako to uradimo, bilo je vredno…

Ostavite odgovor

