Ruke moje majke

 

 

 

jorgovan

Postoji taj trenutak kada se prepoznas. Neki detalj koji nosis zauvek. Taj dan sam u svojim rukama prepoznala ruke moje majke. Vredne, nezne i tople. Pune razumevanja i istinski bliske. Tim rukama me je podigla. Napravila coveka. Previjala, kupala, hranila, mazila.

Odavno ih nema… To su ruke koje nosim u sebi.

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod Poruke Licne Prirode i označen sa , , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

6 reagovanja na Ruke moje majke

  1. robin kaže:

    dovoljno napisano a sve obuhvaceno. lep tekst

  2. obične priče kaže:

    Predivan opis, a i mene jorgovan podseća na roditeljsku kuću
    🙂

    • malaplava kaže:

      celo moje detinjstvo mirise na jorgovan i nosi, tu nebicno svetlu purpurnu boju kitnjastih cvetova…
      mirisi se prepoznaju 🙂

      • obične priče kaže:

        Da u pravu ste ,sad smo mnogo više zarobljeni i osujećeni 🙂

Ostavite odgovor

