kasne proleca

Hocu li sresti te tvoje oci?

Prepoznati sebe u njima.

Stopiti se u iskri.

Ostati bez reci.

Hocu li se dodirnuti sa tvojim ramenima?

U ravni sa mojima.

U koracima koji prate.

U toplini ruke.

Hocu li znati zadrzati te?

Ucim da sam vec sa tobom.

Delim jastuk na pola.

Ostavljam ti prostor.

Hoces li moci odgovoriti na moja pitanja?

Odgovora nigde.

Nije magla vecna, vec proleca nekako kasne…

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod pesme i označen sa , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

4 reagovanja na kasne proleca

  1. tanjat kaže:

    Možda proleća kasne ali uvek, uvek dođu. 🙂

  2. duledudule kaže:

    volim da mislim da ona ne da ne kasne nego su uvek tu samo se kriju kad im vreme nije, pa se scucure… ja kad god namirisem prolece, nebtno da li je zima ili jesen ili leto izmami mi osmeh 😀

  3. malaplava kaže:

    „Misli.Veruj.Sanjaj.Usudi se.“ Volt Dizni

Ostavite odgovor

