Bela bunda ili može li ljubav stati u priču

Kažu da sudbina ne bira put. Ona se prepusti i sanka. Nekada po snegu, ledu ili travi, pa gde stigne!

Upoznali su se na Svetog Jovana. Ona crnka, vitkih nogu, u pozajmljenoj haljini i beloj bundici. To veče ju je,  savetom svoje majke, celu bundicu, kako bi izgledala sveže , posula belim brašnom.
On je stajao po strani, u teget sakou, naslonjen na plavi pano. Plavi kao njegove oči.
Negde pred kraj igranke, kada je ona već na sebe navukla onu belu bundu, on joj priđe i pita za ples.
Svirala je pesma „Samo jednom se ljubi“. Naslonjena na njegovo rame, zaboravila je na sve i prepustila se plesu.
Tek kada je prestala muzika, kada su ljudi počeli da se razilaze, odvoji se od njega i spazi njegov teget sako , pobeleo od brašna! Počeli su da se smeju, on iznenađeno , ona malo posramljeno, ali od srca i iz duše.
„Izgleda da sam ostavila trag sebe na tebi“ reče veselo ona, spuštajući stidljivo pogled i ne sluteći da će joj to veče obeležiti život.
***
Jednog poslednjeg dana februara, jedne prestupne godine, zakleli su se na večnu ljubav u jednoj staroj beogradskoj opštini. Ona je i tada nosila svoju belu bundicu preko jednostavne bele haljine.
Te iste godine, rodila se prva ćerka. Mala, sićušna, buduća balerina i prva unuka u porodici. Vozili su belog fiću i slušali „Samo jednom se ljubi“ na najnovijem gramofonu.
One godine, kada su kupili televizor u boji , na samom početku varljivog leta, rodila se druga ćerka.
Ta druga ćerka sam ja.
Ovo je priča o mojim roditeljima. I dan danas, tu belu bundicu ja nosim.

image

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod Poruke Licne Prirode, Price i označen sa . Zabeležite stalnu vezu.

15 reagovanja na Bela bunda ili može li ljubav stati u priču

  1. definitivno staje u priču. u sve stane.

  2. Wojciech kaže:

    Sentimentalan osvrt. Bravo! 🙂

  3. tashonlash kaže:

    Tražim like i tražim 🙂 ostavljam ovde veliki Like. Baš mi se dopala priča. Put bele bundice, ko zna ko će je naslediti 🙂

  4. tanjat kaže:

    Prelepo. 🙂

  5. insajder kaže:

    i meni bili ovi moji kupili neku belu bundicu i vozili u ‘fići’
    kad se pogledam na tim crno belim fotografijama, izgledao sam kao medevedić 😀

Ostavite odgovor

