Dan svetli kao rubin

image

Svetli dan.
Uzarena lopta obasjava.
Čisto je nebo bebi plave boje.
Zelene pokošene livade mirišu na leto, maline, pitko  belo vino i sladoled od limuna.
Nazdravljam životu, zdravlju, ljubavi i sreći.
Nazdravljam željama koje me nose kroz vreme, rečima koje me bodre i snovima kojima se nadam.
Nazdravljam hrabrosti i smelosti, pobedama i svim novim koracima.
Volim.

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod pesme, Poruke Licne Prirode i označen sa . Zabeležite stalnu vezu.

6 reagovanja na Dan svetli kao rubin

  1. …Слави живот!!!
    У здравље!!!

  2. duledudule kaže:

    Nadahnjujuce, jednostavno a kunem se, mogao sam da osetim i miris pokosene trave i plavetnilo i maline 🙂 Pridruzujem se!

    • malaplava kaže:

      Dule, sve je to oko nas, samo nekako neprimetno…
      Veoma sam ponosna sto sam uspela da nadahnem, docaram i skrenem paznju!
      Ziveo zivot!

  3. duledudule kaže:

    Mene si „ubola“ 😉 Ziveo! 😀

Ostavite odgovor

