Nestale mi reči

Nestale mi reči
U letu,
toplih večernjih zalazaka, sa one strane jezera,
u stihu tamburaša.
Nestale mi u buketu cveća
Bacenog pred crkvom.
U svatovima sa mladoženjine strane.
U koraku mladenaca pred oltarom.
Nestale mi
U jutra na obali
Tamo gde oseka povuče crtu izmedju juče i danas.
Nestale u čaši zdravice i rečima zahvalnice.
U mirisima starih knjiga i pismima adresiranih na vojnu poštu.
Nestale u dahu,
u trenu nemih pogleda, pred ljubavnu igru.
Nestale u porukama lične prirode.
Nestale
a nastale na istom mestu…

image

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod pesme, Poruke Licne Prirode i označen sa , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

13 reagovanja na Nestale mi reči

  1. oblogovan kaže:

    Bravo, jako lepo…

    • malaplava kaže:

      Reči su moj život, i muzika i tišina..kad one nestanu, kao da mi dah zastane…
      Pesma napisana u trenu, inspirisana nekim prepoznatljivim mirisima ali tako dalekim…
      Hvala ti oblogovan!

  2. I slika i tekst… ostao sam bez tona.

  3. Jelena kaže:

    Svaka rec kao slika, jaka…sjedinila se sa mojim emocijama… Zasto sad osecam tugu…?

  4. Saša kaže:

    Nakon pesme, sipah tequilu…doneo sam malo soli…potražio sam limun.Popio sam jednu u čast mirisa starih knjiga…i pismima v.p.
    Sjajno!

  5. Wojciech kaže:

    Odlična! Svaka čast.

Ostavite odgovor

