Vodi me odavde

image

Vodi me

na put beskraja, nežnosti i ljubavi;

u nestašne dane što donose proleće u očima;

u jednu novu nadu zauvek izgubljenu;

u onaj osmeh deteta koji pleni.

Vodi me

u mirise detinjstva, bezbrižnosti i poleta;

u neka mesta odavno zatvorena;

u širinu polja makova.

Vodi me

na vrh

do svetionika kamene plaže;

do toplih pločnika usnulog primorskog grada;

tamo iza poslastičarnice, na stepenicama

gde gitarista svira našu pesmu.

Vodi me

kroz vreme,

kroz šumu čempresa koji šapuću;

kroz lavirinte zelenih ograda;

do fontane na rubu parka.

Vodi me odavde.

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod pesme, Poruke Licne Prirode i označen sa , , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

2 reagovanja na Vodi me odavde

  1. Saša kaže:

    Svaka čast pravi pesniče!Divim se jednostavnosti toplih reči koji umeju da zagreju svačije srce, otvore čula i osvetle sećanja, podignu glave gore.

Ostavite odgovor

