Godina odlaska i dolaska

srce

„Promenite misli, promenicete buducnost.“Zana Poliakov

Godinu pamtim po odlascima i dolascima.Putovanjima.I godisnjim dobima.

Neki su otisli zauvek, neki samo iz dometa, a neki nikada nisu ni dosli…

Opet sam sebi obecala mir i osmehe, a cesto bila iznervirana i tuzna.

Ovaj put ne obecavam sebi, vec onoj maloj Sandri od nepunih sest godina pred polazak u skolu. Obecavam tom detetu igru, smejanje iz duse, setnje bez cilja i obilaske onih mesta gde nikada nismo bile. I povratak u buducnost, kako ja zovem, neke nedovrsene rukopise, ostavljene za duge zimske dane, da budu prekucani. Fotografije bez albuma da budu slozene. Neke uspomene spakovane u kutije da nadju svoje mesto.

A ljudi… energija nekih ljudi koja mi ne prija, zapravo je ona energija koju ja nosim kao secanje na te ljude.

Menjamo se , mala moja. Za pocetak, odnosno , za kraj ove godine, odsekla si svoju dugu kosu.Laksa glava, lakse i misli.Neka ti i koraci budu laksi. ne moras bas uvek po dva, tri stepenika da preskaces.Uspori. Dolce far niente.

Hvataj momente i senke.Sunce je uvek na istoj strani, ne okreci mu ledja.

I kad zaboravis sta te cini srecnom, uzmi papir i napisi, da se podsetis. Nije tako tesko osmehnuti se, tesko je nasmejati dusu.

I spavaj bezbrizno, ja se brinem o tebi.Volim te.

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod Poruke Licne Prirode, Price i označen sa , , , , , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

