Zbog ljubavi

Zbog ljubavi sam jednom, izgrebala nove lakovane cipele kupljene za Vrbicu.
Zbog ljubavi sam slagala da spavam kod bake, a zapravo u sred novembra otisla na more.
Zbog ljubavi sam jednom ostavila pusenje i upisala ples.
Zbog ljubavi sam ofarbala plavu kosu u crnu i postala zelena.
Zbog ljubavi sam zavolela i mimoze i bele kale i palme.
Zbog ljubavi sam u jednom danu stigla iz Beograda do Riminija i nazad.
Zbog ljubavi sam dobila napad slepog creva.
Zbog ljubavi sam zavrsila dva fakulteta.
Zbog ljubavi sam pocela da navijam za Crvenu zvezdu.
Zbog ljubavi sam ostajala nocu budna i kada sam bila mnogo umorna.

Zbog ljubavi pisem pesme

“Dacu vam savet kako da budete zdravi i dugo zivite: nikada, nikome i nicemu ne zamerajte; ni sudbini, ni Bogu, ni proslosti, ni ljudima.” S.N.Lazarev

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod pesme, Poruke Licne Prirode i označen sa , , , , , , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

4 reagovanja na Zbog ljubavi

  1. Saša kaže:

    Zbog ljubavi ću ponovo potražiti ljubav…

  2. duledudule kaže:

    Nikada zbog ljubavi ne bih počeo da navijam za Crvenu Zvezdu, bila bi to izdaja ljubavi… 😉

Ostavite odgovor

