Zanzibar

Na put u Zanzibar…

vodi me

na obalu,

pesčanu i dugu,

da kao, tek prohodalo dete,

osetimo korake u dvoje.

Vodi me na plantažu kafe,

da prstima osetim bobice najdražeg napitka,

kao što u ruci osećam tvoje prste.

Vodi me kroz šumu palmi,

da u krošnji prepoznam zaboravljene mirise detinjstva i da kao nekad, 

bezbrižno se naslonim na tvoje rame, bez stida.

Vodi me do rta, 

onaj što zovu izvor dobre nade,

da popijemo vodu iz dlanova ukrštenih naših.

Putovanje nastalo kao želja i san,

a ti me,

vodi u javi da prkosimo, 

sudbini, ljudima i snovima.

Vodi me…

O malaplava

putujem, hoces sa mnom?
Ovaj unos je objavljen pod Poruke Licne Prirode i označen sa , , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

